Treść czy forma, czyli istota kosmetyków

Treść czy forma, czyli istota kosmetyków

W dobie profesjonalnych reklam i wyszukanych akcji marketingowych nie sposób uzyskać rzetelne informacje o danym produkcie.

Współczesne reklamy bowiem oddziałują w zdecydowanej mierze na nasze emocje, a nie odwołują się w żaden sposób do naszego intelektu.

Z tego powodu zbyt wiele osób koncentruje się na formie przekazu, a nie na jego treści.

Podobnie jest w przypadku kosmetyków, które oceniamy na podstawie zapachu, opakowania czy konsystencji.

Trzeba jednak pamiętać, iż kosmetyki mogą pośrednio wpływać na nasze zdrowie, a nie zawsze najsmaczniejsze dania są zdrowe! Kosmetyki naturalne zwykle mają odmienną konsystencję i zapach od tych kosmetyków, które stosujemy na co dzień.

Nie oznacza to jednak, iż są one gorsze.

Wręcz przeciwnie! Duża ilość kosmetyków naturalnych nie posiada w składzie konserwantów, detergentów czy parabenów.

A najlepsze z nich pozbawione są nawet śladowych ilości alkoholu.

Warto zwracać uwagę na skład naturalnych kosmetyków, a nie ich wygląd.